sobota, 25. januára 2014

Recipe: How to make the best oatmeal ♥


Krásne sobotné ráno Vám prajem! 
Keďže čím ďalej, tým častejšie mi chodia otázky, ako si pripravujem svoju ovsenú kašu, rozhodla som sa, že dneska pripravím o tom príspevok. Som veľmi rada, že sa Vám moje raňajky vždy tak páčia a ani si nedokážete predstaviť, akú veľkú radosť mi robia Vaše komentáre ♥. Dopredu však musím napísať, že takýto typ príspevku by som si predstavovala úplne inak, hlavne tak, aby som s ním aj ja bola spokojná a myslím si, že najlepšie by to vyzeralo, keby to bolo video. Sú tu však dva dôvody, prečo to nakoniec nebude formou videa. Po 1. mám digitálny fotoaparát, tak neviem, aký by bol výsledný efekt a po 2. nemám statív, na ktorý by som ho položila. Statív by som si však v blízkej budúcnosti chcela kúpiť, tak ktovie, možno sa tu napokon objaví aj nejaké video :) Keď sme už pritom, poznáte nejaké dobré programy na tvorbu videí? Vedeli by ste mi nejaký odporučiť?  Ja som sa však snažila ako som najlepšie vedela a nakoniec ako môžete samy vidieť, pokúsila som sa zachytiť postup aspoň formou fotiek. Snáď sa Vám budú páčiť a pomôže Vám to urobiť úžasnú, teplú, rannú ovsenú kašu ♥ 

Na prípravu mojej obľúbenej banánovo-mrkvovej kaše budete potrebovať:

A teraz k samotnému postupu: 
1. Večer (môžete aj ráno) si namočíte 65gr ovsených vločiek do 300ml vody (popr. 150ml vody a 150ml mlieka)
Keď si dávam do kaše vajíčko, nerobím si ju s mliekom, ale len s vodou. 
2. Hrniec prikryjete pokrievkou a varíte na najvyššom stupni.
3. Keď kaša začne vrieť, pomiešate ju a stíšite na najmenší stupeň. 
Varíte ju chvíľu prikrytú na najnižšom stupni. 


4. Kašu pomiešate a keď je už krásne hustá, pridáte 1 rozšľahané vajíčko
5. Miešate do zhustnutia a pridáte 1čl medu
6. Následne primiešate 1 rozmačkaný banán a nastrúhanú mrkvu


7. Miešate, miešate, miešate a nakoniec Vám vznikne krásna, hustá a hlavne obrovská porcia ovsenej kaše. 
8. Premiestnite ju do misky a nakoniec ju ozdobíte podľa Vášho výberu.

9. Moja kaša musí stále obsahovať oriešky! A arašidy, tie úplne zbožňujem!

10. Môžte si pridať ovocietrošku tvarohujogurtu alebo moje obľúbené! 
Rozdrvenú horkú 86% čokoládu. Tá sa Vám tam krásne rozpustí. 


A ranná dobrota sa môže podávať! 
Najradšej si ju vychutnávam pri zapnutej televízii a prezeraní obľúbených blogov.
Proste dokonalé ráno ♥

16 komentárov:

  1. krásne si to rozpísala :) s tou mrkvou to musím niekedy vyskúšať

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já se vždycky rozplývám nad tvými kašemi, ty moje vždycky vypadají jako no kaše ... a to tvoje je vždy umělecké dílo :D no já si vždycky přes noc namočím vločky do mandlového mléka (občas s chia semínky) a ráno jen prdnu na plotnu a přihazuju, co mi přijde pod ruku, jako pejsek s kočičkou :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. k mrkvové verzi jsem se stále nedostala!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krása ! A jaký postup skvělý jsi nám udělala :-) !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá super, ale to vajce by som vynechala. Nemožem si pomoct, ale vajcia sa mi celkovo nehodia do takýchto jedál... ale to bude asi tým, že vajcia takmer nejedávam...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vajíčko tomu dodá takú dobrú krémovú konzistenciu a používam ho radšej ako mlieko. Ale nie každému chutí všetko rovnako, záleží od chuti človeka no :)

      Odstrániť
  6. K mrkvi se ne a ne dokopat - strouhání mrkve je pro mě strááášně zdlouhavé :( 65 g vloček mě potěšilo, sama dávám méně a pak se divím, že mám hlad, takže asi si nachystám mrkvičku večer a zítra zkusím tvou výživnou megaporci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, dneska jsem si jí dělala k snídani, jelikož jsi jí už na blogu doporučovala a musím říct, že je tedy fakt vynikající a všem Tvým čtenářům jí doporučuji...!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj, to si ma teda veľmi potešila! Som rada, že chutila :)

      Odstrániť
  8. jee konecne :) sice nejím vajíčka a vločky v "teplé" podobně nemusím ale zkusím to:) (bez vajicka:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, nenapadlo by mě hodit do kaše mrkev!:D Ale věřím, že to může být moc dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Musím se přiznat, že ovesnou kaši sem jedla instatní, ale už delší dobu jsem se chystala si jí uvařit podle sebe. :D Chystám se vyzkoušet recept od Jamieho Olivera, ale ten tvůj taky nevypadá špatně. :) Také ho prubnu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam to vyzerá super :) Ovsené vločky zbožňujem, robím si z toho potom také koláčiky :) toto určite skúsim :) Ďakujem za dobrý tip ! :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak táto kaša vyzerá vynikajúco, určite tak aj chutí. Vyskúšam! :)
    kukucova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mňam!!! akorát mě banán v kaši (přidaný při vaření) příliš nechutná. já si ho rači nakrajím na kolečka nahoře :))

    OdpovedaťOdstrániť