nedeľa, 26. januára 2014

Weekly Workout Plan: 20.1.-26.1.2014 ♥


Krásnu nedeľu Vám prajem!
Ako sa máte? Ako trávite dnešnú nedeľu? Ako ste si mohli všimnúť za posledné týždne, je mojím zvykom každú nedeľu uverejniť rozpis môjho celotýždňového cvičenia. Konečne som si to trošku rozvrhla tak, aby som aj medzi dňami keď behám mala oddych a vtedy si zacvičím zopár cvičení podľa videí. Najradšej by som však chodila behať každý deň, ale to sa veľmi neodporúča, tak mám skutočne čo robiť, aby som sa nakoniec predsa len nevybrala si zabežať.  Čo sa však týka posilňovania, plánujem si kúpiť ľahšie činky, aby som zaradila aj posilňovanie rúk, pretože som prišla na to, že ich mám strašne slabé a už len pár klikov ma úplne položí. Takže najbližšie je na pláne práve kúpa činiek :) Čo by som skutočne mohla odporučiť, tak to sú najmä videá yogy. Tara Stiles ich 
má skutočne úžasné a tiež ma veľmi začala baviť power yoga. Veď čo môže byť po behu lepšie ako 10-20 minútové cvičenie yogy? 

Monday- Cardio:
30 jumping jacks / 30 russian twists / 30 bridges
Running: 1hour1min; 547kcal
30 jumping jacks / 30 russian twists / 30 bridges
Lower Body Strength and Tone
 40 jumping jacks / 40 russian twists / 40 bridges 

Tuesday- Total Body Workout:
  35 jumping jacks / 35 russian twists / 35 bridges
30 Minute Full Body Workout
  35 jumping jacks / 35 russian twists / 35 bridges
Morning Yoga for Flexibility
 30 jumping jacks / 30 russian twists / 30 bridges 

Wednesday:
REST

Thursday- Cardio:
Running: 51 minutes; 458kcal
  50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges
Hot Yoga Workout
Power Yoga

Friday- Abs + Legs:
Saturday- Abs + Legs:
Sunday- Yoga:
Jillian Michaels: Yoga Inferno
Yoga for Weight Loss & A Strong Toned Body
zdroj: tumblr
TUMBLR

14 komentárov:

  1. Nádherný přehled Lucinko! Taky bych toho chtěla tolik stíhat :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné cvičení! Moc se mi líbí ty motivační fotky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelyy! Tvoje workout plany me vzdycky tak namotivujou:D)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oo tie fotky! Obdivujem tých ľudí ktorý to všetko stíhajú a tak. Super rozvrh.:)
    xo Jajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne cvičíš, naozaj ťa obdivujem...:-) Ja mám v poslednej dobe nejaký útlm a neviem sa do toho dokopať...:-/ Inak, tá Yoga Inferno od jillian stojí za vyskúšanie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa k cvičeniam s videami tiež musím dokopávať, možeš mi veriť :D A podľa mna určite, hoci väčšina videí yogy je podľa mňa dosť podobná, lebo vždy sa tie prvky opakujú :) Ale má len 30-35 minút, tak to je v pohode si myslím :)

      Odstrániť
    2. Ešte že nie som sama :-D No nič, budem musieť opäť nájsť nejakú motiváciu :-) Hm, tak to vyskúšam, časovo je to fajn :)

      Odstrániť
  6. Ahoj ake mas prosim ta boty na behanie ? :)zacala som behat a velmi ma to bavi tak rozmyslam nad nike ale chcela by som vediet s akymi mas skusenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ja mám jedny botasky značky Adidas a druhé značky Nevica. Tie adidas botasky sú so sieťkou ako väčšina botasiek na behanie a to mi v daždi stále premoklo a ešte ked som náhodou skočila do mláky, tak to ani nehovorím. Tie druhé majú veľmi dobré drážky, kupovala som si ich najmä kvôli tomu, že som si myslela, že bude sneh, tak aby sa mi lepšie behalo a teraz v nich chodím behať takmer stále, lebo nemajú ani sieťku takže nepremokajú :) Oboje sú objednané zo sportsdirect.com kde sú naozaj dobré ceny :) Ale keď ťa to baví a vieš, že ti to vydrží, určite by som investovala do kvalitných Nike botasiek, ktoré by som si aj ja chcela určite kúpiť, keďže som sama zbadala, že len tak rýchlo ma to neprejde :) Ale spokojná som aj s botaskami, ktoré mám teraz :) Neviem či som ti pomohla, snáď áno, ale tú stranku odporučam, lebo aj športové oblečenie je tam veľmi dobré :)

      Odstrániť
  7. Skvělé cvičení a super motivační obrázky :) smím se zeptat-běháš venku v téhle zimě a nebo ve fitku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja behám vonku :) Milujem ten čerstvý vzduch a vôbec mi nie je zima, hoci behám len vo veste a tenkej vetrovke. Vo fitku som ešte nebola :)

      Odstrániť
  8. Páni líbí se mi, že běháš! Já každý rok říkám jakbudu běhat a prd. :D :) Sem hrozná i když trénuju chůží, ale ta zima mi to pěkně komplikuje. :( Já tento týden začala jógou od Jill ta její první meltdown a musím říct, že jsem nadšená. A tyto odkazy určitě zkouknu hledám něco nového a tyto tvá videa vypadají dost zajímavě! :) Děkuji za inspiraci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Děkuji za inspirační videa. Taky zkouším jógu, tak se těším až něco pocvičím. Love run eat repeat

    OdpovedaťOdstrániť