piatok 2. júna 2017

random fotky | sobota vo Viedni ♥

Cez víkend sme sa s Natálkou rozhodli urobiť si výletík a tak si aspoň takýmto spôsobom spestriť víkendové voľno. Bolo to spontánne rozhodnutie, ktoré skončilo návštevou Viedne.  Nečakané akcie sú najlepšie akcie a v tomto prípade to fakt vyšlo a maximálne nám doprialo aj počasie :) Natálka, moja kamarátka z práce bola vo Viedni už niekoľkokrát na rozdiel odo mňa, pričom to bola moja prvá návšteva tohoto nádherného mesta. Keďže sa už vo Viedni ako tak vyzná, program na celý deň pripravila ona a postarala sa mi tak o úžasný zážitok. Čo všetko 
sme postíhali? To uvidíte prostredníctvom fotografií v článku :)


Ako prvú zastávku sme si určili Schönbrunn, kde sme sa premiestnil pomocou metra. Keď sa povie Schönbrunn, každý si ho hneď spojí so Sissi. Ja som ho mala možnosť doposiaľ vidieť skutočne len vo filmoch a bola som nadšená, že sa tam vyberieme a uvidím ho naživo. Hneď ako sme
vošli do areálu zámku som sa nestačila vynadívať. Bol skutočne obrovský a až taký obrovský zámok som fakt nečakala :) 

viac fotiek po kliknutí na "Continue" ... 


Všetko tam bolo krásne rozkvitnuté a ruže nádherne rozvoniavali na každom kroku :) 


Na kopci sme si posedeli a vychutnávali tú krásu naokolo. Neskôr sme si sadli aj do reštaurácie, kde Natálka zvolila v tom horúcom počasí melónovú limonádu, ktorá bola fakt perfektná a k tomu si dala aj dezert v podobe koláčika. Ja som si pochutnala na najlepšom matcha latte, aké 
som kedy pila, no a odvtedy som si ho skúšala pripraviť aj doma s kokosovým alebo mandľovým mliekom a fakt super! :)


Po Schönbrunne nasledovala cesta do centra, ktoré ma svojou krásou úplne uchvátilo. 
Presne také miesta a budovy obdivujem najradšej ♥


Park, ktorým sme prechádzali k Rathaus bol jednoducho nádherný.
Ľudia sa tam prechádzali, sedeli na tráve, čítali si a hlavne nič neriešili :)


... a takto veľmi ma má Natálka rada :)))


Rathaus je jednoducho nádherný. Nevedela som sa vynadívať :)


... a už na ceste domov.
Zastavili sme sa kúpiť si niečo na jedenie, pričom ja som si kúpila perfektný cviklový hummus aj s cícerovým šalátom
ktorý bol zrejme marinovaný v nejakom peste. 
Mali tam samé úžasné jedlá, ktoré boli nielen zdravé, ale aj pekne zabalené. Tam by sa veru dalo vyberať :)
No a čo by to bolo za cestu bez kávičky. Zastavili sme sa aj v Starbuckse, kde sme si na cestu vzali cappuccino s kokosovým mliekom.


Pevne verím, že sa Vám článok páčil, lebo bol takým menším spestrením oproti tradičným receptovým článkom. Ak ste už boli vo Viedni, určite ste tieto miesta navštívili tiež, no a ak nie, tak sa tam niekedy vyberte :) To, že to nie je ďaleko je skutočne veľká výhoda a vy si tak môžete 
úplne obyčajný deň spestriť o takýto menší výlet, či už s priateľmi alebo rodinou :)

S pozdravom,
Luci.

1 komentár: