štvrtok, 27. júla 2017

život v Londýne | Hyde Park | raňajky v MaE deli


Londýn. Nový domov? Možno áno a možno nie. 
Ak ma sledujete na Instagrame, mohli ste si všimnúť, že sa momentálne nachádzam v Londýne, kam som odcestovala ešte na začiatku júla. Pre túto zmenu som sa rozhodla z dôvodu, že mi v práci končila zmluva, ktorú som už nechcela predlžovať, pretože som mala pocit, že prišiel čas na zmenu a treba vyskúšať niečo nové. Voľba padla na Londýn, nad ktorým som už predtým dlhšie uvažovala, lebo ma celkovo veľmi lákal a nakoniec sa tak aj stalo. Ocitla som sa tu zo dňa na deň, všetko sa zo dňa na deň radikálne zmenilo  a ja som opustila svoju komfortnú zónu a to 
doslova v pravom slova zmysle. 

Prvé dojmy z Londýna?
Ani neviem, či by ste to chceli vedieť. Napíšem len toľko, že je to tu skutočne iné ako som si predstavovala, čo však na mňa úplne sedí. Väčšinu vecí si predstavujem veľmi jednoducho až napokon prídem sama na to, že všetko je častokrát omnoho zložitejšie. Či tu pobudnem pár dní, týždeň, mesiac alebo rok neviem ani ja sama, pretože som si kupovala len jednosmernú letenku s tým, že Londýn je len "za rohom" a ja sa domov môžem vrátiť kedykoľvek. Pokiaľ človek sám nevyskúša a nepopáli sa, stále si bude hovoriť "čo by bolo keby" a neustále by som premýšľala nad tým, že som to mohla urobiť, ale neurobila som to. Ja túto etapu beriem ako novú skúsenosť do života, pretože hoci som tu sotva mesiac, už teraz mi tento pobyt veľa dal. Na systém tu som si po pár dňoch zvykla, Londýn sa mi veľmi zapáčil a stretla som kopu úžasných a dobrých ľudí, no 
bohužiaľ som mala to šťastie aj na tých horších.  Nebudem to tu už však zbytočne naťahovať a rovno sa presuniem k článku :)



Aby ste z tohto môjho "pobytu" mali niečo aj vy, v tomto článku sa s vami podelím s niekoľkými fotografiami 
a okrem iného uvidíte ako vyzerala návšteva reštaurácie mojej obľúbenej foodblogerky Elly Woodward z blogu Deliciously Ella
ktorú som navštívila v jedno ráno pred niekoľkými dňami :)


Deň som začala rannou prechádzkou na mojom najobľúbenejšom mieste, v Hyde Parku


Aký je Hyde Park? 
Úžasný, obrovský a slovami neopísateľný. Tú atmosféru, ktorá tam panuje musí proste človek zažiť. Hoci je tam vždy nespočetné množstvo ľudí, vy si to ani neuvedomujete a máte pocit ako keby ich tam bolo sotva desať, práve vďaka tomu, aký je park veľký. Ľudia sa tam chodia prechádzať, behať, venčiť psíkov, či už pred prácou alebo po práci. Čítajú knihy, počúvajú hudbu a ležia na tráve a nič neriešia. Je to miesto, kam keď vojdete, všetko hodíte za hlavu a ste ako keby v úplne inej krajine. Úplne vypnete a vychutnávate si pohľad na okolie, sadnete si pri jazero a sledujete ľudí, 
či zvieratká. 


Ráno bez kávy? To u mňa určite nehrozí ! 
Ja som v toto ráno dala prednosť káve v Coste, pretože už tam mám založenú aj vernostnú kartu a tak môžem zbierať body za kávičky, ale ak niekedy niekde uvidíte kaviareň PRET A MANGER, určite do nej zájdite. Tu v Londýne je skutočne na každom rohu a aj na väčších staniciach. Robia tam najlepšiu kávu akú som kedy pila a skutočne odporúčam coconut flat white alebo coconut latte. Neoľutujete!!! :) Okrem kávy tam nájdete aj kopu čerstvých hotových zdravých jedál aj pre vegetariánov a vegánov, ktoré sú zabalené a pripravené v praktickom balení so sebou. 


Pestré a bohaté raňajky.
Raňajkový výber jedál bol skutočne široký a na fotke nižšie môžete vidieť granolu podľa jej receptúry a ktorú už dostanete kúpiť v dvoch prevedeniach a to vo verzii original alebo nutty. Taktiež je dostupné aj jej bircher musli, vďaka ktorým si vyčarujete raňajky v priebehu 
niekoľkých minút úplne bez varenia. Ja sa určite chystám zakúpiť si jej nutty granolu, len čo budem mať cestu okolo :)


A v ponuke majú aj rôzne sladké koláčiky ...

... alebo takýto neodolateľný sponge cake ♥♥♥


Okrem sladkých raňajok ponúkajú v deli aj slané a to konkrétne takéto kukuričné placky s fazuľkovou omáčkou. 


Akými raňajkami som začala deň ja? 
Ja som sa v to ráno rozhodla pre sladké raňajky v podobe ovsenej kaše s kokosovým jogurtom a ovocným prelivom. Kaša bola neskutočne krémová, robená zrejme v mandľovom mlieku a keďže sama si do kaše rada primiešavam jogurt pre ešte krémovejšiu konzistenciu, raňajky mi veľmi chutili :) Veľmi dobrý dojem na mňa urobila aj obsluha, ktorá bola hneď z rána vysmiata a veľmi milá, čo určite prispeje k tomu, aby ste 
z daného miesta odchádzali spokojný. 


Aj vy ste fanúšikom Elly? Sledujete jej blog?
Ktoré z jedál poprípade sladkých koláčikov by ste si vybrali vy? :)

Veľmi ma potešíte, ak mi zanecháte komentár, či sa vám článok páčil, poprípade, či by ste uvítali nejaké ďalšie články z Londýna. 
Čo také by vás zaujímalo (ubytovanie, ceny potravín, strava,...) alebo na čo by ste boli zvedaví a ja sa určite budem snažiť niečo pripraviť. 
Prajem Vám všetkým krásny zvyšok dňa a užívajte si prázdniny tak ako sa patrí :)

S pozdravom,
Luci.

1 komentár:

  1. Luci, prajem Ti, aby si si pobyt v Londýne užila na maximum a stretávala si sa len s pozitívnymi zážitkami. Budem držať palce, aby šlo všetko podľa Tvojich predstáv a ak si na nás spomenieš, veľmi radi si určite všetci prečítame viac článkov z Londýna. Budem sa tešiť na ďalšie fotky a report, zatiaľ sa maj nádherne!

    OdpovedaťOdstrániť