nedeľa 13. augusta 2017

Londýn | raňajky v 26 GRAINS | najlepšia ovsená kaša ♥


Objavovanie nových miest s delikátnymi jedlami? To je moje ♥ 

Presne také miesto sme navštívili v piatok, kde sme si vychutnali tie najdokonalejšie raňajky (alebo lepšie povedané už skôr brunch) 
a tak vám ho veľmi rada trošku priblížim, aby ste pri návšteve do Londýna toto miesto určite nevynechali. Tak poďme na to! :)


Piatkové ráno som strávila v spoločnosti sestry a neskôr sa k nám pripojila Raquel, kamarátka zo Španielska, ktorú sme mali možnosť spoznať práve tuto, v Londýne. Keďže sme sa všetky časovo "zosúladili" a piatok nám vyhovoval najviac, navrhla som zájsť sa najesť na nejaké pekné 
miesto. 

Ako lepšie stráviť voľný čas s priateľmi než debatou pri dobrom jedle a káve? :) 


Dopredu som si prezerala viacero možností, skúmala som aj menu, ktoré jednotlivé prevádzky ponúkajú a napokon po zhliadnutí 
(neodolateľných) instagramových fotografií jedál z 26 grains to bolo jasné.


Vybrali sme sa do tejto prevádzky nachádzajúcej sa na Neal´s Yard, malej uličke pýšiacej sa krásnymi farebnými budovami s rôznymi obchodíkmi. 


Ako som už spomínala, prevádzka je pomerne malá a tak sme si museli vyčkať, kým sa vôbec nejaké miesta na sedenie uvoľnia. Napokon po 15 minútach sme sa dočkali a rýchlo sme si nejaké miesta obsadili. Na začiatok (pokiaľ sme čakali na príchod Raquel) si sestra objednala čajík a ja 
som výnimočne pred kávou uprednostnila matcha latte s mandľovým mliekom (£4).


Raňajkové menu bolo skutočne bohaté a výber nebol vôbec jednoduchý. 
Menu obsahovalo rôzne druhy kaší, či slané raňajky v podobe chlebíka s avokádom a vajíčkami.


Napokon sa nám úspešne podarilo vybrať a všetky sme skončili pri raňajkovej ovsenej kaši, avšak všetky sa akýmsi spôsobom odlišovali :)


Ja som si objednala takúto hruškovú kašu s ovsenými vločkami varenými v mandľovom mlieku s kurkumou a kokosovým jogurtom
ktorá bola posypaná granolou, semiačkami, hruškou a jedlými kvietkami. 


A keď poviem, že to bola tá najlepšia kaša, akú som kedy jedla, tak skutočne nepreháňam.
Bola neskutočne krémová, hustá, jemná a hoci ja varím vločky taktiež v mandľovom, či kokosovom mlieku, mne sa nikdy nepodarilo dosiahnuť práve takúto konzistenciu a chuť. Recept majú fakt vydarený a zaujímavá kombinácia s kurkumou ma inšpirovala si pripraviť na raňajky niečo 
podobné :)


Raquel si objednala kašu so základom tým istým ako som mala ja, avšak nakoľko ona nemá rada hrušku, 
ovocie jej zamenili a pochutnala si na kaši s jahodami. 


Sestra, ktorá ovsené kaše veľmi neobľubuje a nevie im prísť na chuť si ju taktiež veľmi pochvaľovala. 
Ona zvolila kombináciu s banánom a kakaom, pričom kašu mala ešte posypanú malými kakaovými kúskami a poliatu ďatlovým sirupom. 


♥ útulné prostredie
♥ bohatý raňajkový výber
♥ chutné jedlo s nezameniteľnou chuťou
♥ vegánske a vegetariánske zdravé jedlá


♥ malé priestory
♥ veľa ľudí 
♥ dlhá čakacia doba na obsadenie miesta


Zaujalo Vás toto miesto? Navštívili by ste ho v prípade, že by ste mali možnosť?
Radi navštevujete podobné prevádzky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára